perjantai 19. elokuuta 2011

Jupetan plogivideoon liittyen...


                    


                                                                           
Koska kommentointi ontuu edelleen ja vain harvoihin päsee kommentoimaan, videoon viitaten sanoisin, mikäli niin on, kannattaa ajatella vaikka yölinnun sanoitusta omalta miehiseltä kannaltasi.

Sulle Mä tarjoan paikan kainaloon...  

Rautavaaran tapaan:
...yksi jos jättää, niin toinen jo ottaa...

Toisaalta yleensä aina on vähintään kolme mahdollisuutta. Jäädä, tulla, tai mennä.
Lisäksi, jos on vain kaksi mahdollisuutta, ellei useampia, niin mahkut on tasan.

Se mikä kirvelee ehkä eniten on kun elämässään menettää jonkun, hivuuttaen pois hiipumalla, voimatta sille mitään, kuin vaan katsella vierestä, olipa syynä sairaus, toinen työnantaja, työpaikka, nautinto-aineet, tai muut ihmiset, tai ihmis-suhteet.

Hyvää kaunista syyselon päivää kaikille lukijoilleni.

5 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. Voi lempileskiseni.
    Poistit kommisi.

    Ehdin lukea rakkauskirjeen sen lähettänen sinun mä näin, mutta mun nimeni ei ole Satu, sen tajusin mä jälkeenpäin.
    Kenen syyy, kenen syy, petit mun kenen syy, jätin sun kenen syy, kenen syy kenen syy.

    Näin todetaan tuossa kotimaisen sanoituksen versiossa,
    Connien laulusta...

    VastaaPoista
  3. Heh, heh, laitoin väärän kommentin oikealle miehelle, siitä se vain johtui ja ehkä muistat että tykkään tästä Conniesta:)

    VastaaPoista
  4. Mustisleskipestis.
    Tottakai muistan, lähes kaiken, paitsi tuota! pettämistä... ;)

    VastaaPoista
  5. Leskiseni jäi sanomatta.
    Olen aina ihaillu hyvän näköisiä sexyjä naisia. Connie on siitä yx malliesimerkki, etenkin kasvoiltaan

    VastaaPoista