maanantai 28. marraskuuta 2011

Vanhan kertausta

                  

Laulujen ;) sanoja singneeraten: Oi muistatkos kuutamo-illan 12.2, kun yhdessä kuljettiin...

                 
------
En kuulu jengiin kulman,
saan aikaan monen pulman.                                                    
mä olen komein näillä main.
Jos seuraan tytöt kärkkyi,
niin monen mieli järkkyi
mun tunteille he nauroi vain..
Niin, moi moi vain,
huusin kättäin heilauttain,
tuskin ennen mua huomasikaan.
Moi moi vain, moni sai,
jos kiinnostuit mun seurastain
niin sä muihin et vilkaisekaan... 
-----
Jos on niin täynnä huumaa,
niin sen kai näyttää voi.
Myönny en yhtään tuumaa
mä paulan tein,
sanat muistan nuo,
mä en niin vain kätees jää.
Mä paljon teen,
kuljen vain sun luo,
sä voit meidät täydentää.
Minkäs voit, minkäs mulle voit,
jäinhän kudoksiin, mä kiinni niin...
...sä oot niin täynnä huumaa...

         

Tähän yllä olevaan oli sanoitus:
Mozart on jollekin juhlaa,
toisesta jazz paras on.
Kolmas, vain aikaansa tuhlaa,
jäätelö nautintohon.

Tai niin; ehkä hän pitää jostakin muusta sävel lajista,
saattaapa joku pitää jopa säveltäjästä itsestään...
Oma, suosikki makuni on ;) suorastaan A-luokkaa...

Kuitenkin sanoitus jatkui;
On kaikille tää sucu-sucu,
tanssi hauskin ja virkistävin,
on heille tehty sucu-sucu,
mukaan meidät jo tempaisikin.

Toista säkeistöstä muistan;
...kaikkilla muilla on heila,
mulla vaan onnea ei...


                 

                       Kiitos vierailuista.  Hyvää illan jatkoa.

6 kommenttia:

  1. Hyviä kertauksia kaikki tyyni.

    Mutta vihje: Kannattaako/onko tarkoituksen mukaista laittaa kaikki videot latautumaan samalla sivulla? Videoita on jo varmasti kymmeniä peräjälkeen ja sivusi lataaminen kestää useita minuutteja!!
    Minä ainakin heivaan sivujesi katselun tuon hitauden vuoksi, toistaiseksi. :(

    VastaaPoista
  2. Huomenta. Kiitti kommentistasi.

    Mikä sitten on tarpeellista, mikä ei, voinee ajatella asiasta kuin asiasta.

    Ainoa välttämättön seikka on kuolema.

    Sen sijaan vastaaminen, jo pelkästään kohteliasuus käytäntö periaatteella on suotavaa, hyvän tavan mukaista.

    Mitä latauksen hitauteen tulee, joka harmillinen juttu sinänsä, se varmaan lienee tosin aika monen ongelma.

    Multa se poistui ottaessani uudestaan käyttöön jo irtisnomani kiinteän lankalinjan.

    Nyrkkisääntönä voi pitää mokkuloiden siirtokynä sellaista max. kolmannesta sen ilmoitetusta siirtotehosta.

    Palautin tikun dnalle. Aiemmin jo elisalle. Yhä soneran känny pätki keskellä huonetta, vaikka olen näiden kaikien kenttien keskipisteessä.

    VastaaPoista
  3. Minullapa ei ole ongelmia sivujen latautumisissa, nopea yhteys jne jne... mutta hitaudesta olen Gandalfin kanssa samaa mieltä.

    ...tämä sun blogi aukenee eli selkiintyy ajoittain aika hitaasti. Ja jos/kun haluaa avata kommiluukun, niin sen avautuminen antaa odotuttaa itseään kunnes koko sivusi on selvänä.

    Ei millään pahalla, en osaa sanoa, onko hidasteina ne videot vai nuo isot kuvat, sillä eihän mun villit askeleet ole näin hidas, vaikka siellä vasta niitä videoita on. Eli epäilen noita kuviasi hitauden syyksi.

    Videot on upeat, mutta onkos sulla vaikeuksia päättää mitä lataat, kun kaikki on niin valtsun mageita ja nostalgisia ja nykyisin niin harvoin kuunneltuja... :DD

    VastaaPoista
  4. Orvokki. Kiitos selityksestä.

    Syytä kun en katsos tiedä.

    Tuo sun tanssiplokisi on mulle samanlainen kun mitä kuvaat mun olevan.

    Lisäksi sun plokisi hyppii niin ettei se tahdo asettua paikoilleen jos haluas kommata. SE siis ylös alas suunnassa.

    Onko tämä mun siis samankaltainen

    VastaaPoista
  5. ei tää ole, siis hyppiväinen (ei se villit mulla hypi), mutta sulla joutuu aina hetken odottamaan, että kaikki kuvat ja videot on lauautuneet paikoilleen, sit vasta kommiruutu aukenee. Välillä kestää kauemmin, joskus aika nopsaan.

    VastaaPoista
  6. Huomenta wokkiseni.

    Kiitosta vaan mutta kyllä se on. Ja ainkin mun vierailessa, tosin hyvin harvakseltaan, se ongelma on ollut edelleen olemassa. Ei nyt kylläkään viimeisen viikon aikana.

    Mk:lla ja Ulleriinalla on kommenttilomakkeessa ollut sellainen ongelma ettei kursori ensinmainitulla liiku, viimemainitulla se joko häviää tai jumiutuu paikalleen. Mk:n ongelma on poistunut, Ulleriinan ei.

    Mutta mitä tulee päätökseeni siitä mitä lataan, mitä en, ja ottamatta kantaa onko ne mageita vaiko ei, niin totean että joskus koittaa vääntää mallia vaikka rautalangasta.

    Mitä taas itse lukijamäärään tulee, mielestäni se on mulla ihan kohtuullinen, edelleen, vaikka muutamat saattaisivat toisin luulla.

    Totean, lukeminen edelleen on vapaaehtoista, samoin kommentointi, joiden määrää muutamat täällä pitävät itselleen niin tärkeinä oman erinomaisen fiksuutensa ja älykkyytensä osoittimena, mitä muutamat oikeasti myös ovatkin.

    VastaaPoista